گوشه ای از زندگی شهید کاظم کاوه

بسم رب الشهدا و الصديقين
هنگاميکه مجاهد تصميم به جنگ مي گيرد خداوند آتش دوزخ را بر او تحريم مي کند هنگاميکه عازم رفتن مي شود خداوند در مقابل ملائکه مباهات مي کند و وقتي با خانواده اش خداحافظي مي کند در و ديوار برايش گريه مي کنند و وقتي از منزلش خارج مي شود همانطور که مار از پوستش جدا مي شود از گناهان خارج مي شود و در اين حال خداوند متعال چهار هزار ملکه را براي محافظتش مامور مي کند و ثواب کارهاي او را چندين برابر مي کند.
شهيد کاظم کاوه در بيستم مهر ماه 1347 در خانواده اي مذهبي در تهران چشم به جهان گشود و پدرش اسماعيل نام داشت. وي از همان کودکي با اصول اعتقادي و ارزش هاي اسلامي آشنا گرديد از سن 13 سالگي به اقامه نماز مي پرداخت و روزه مي گرفت. قلب پاک و معصومش چنان او را به خداوند نزديک کرده بود که، شب ها نماز شب اقامه مي نمود و بر شرکت در نماز جمعه و نماز جماعت اصرار مي ورزيد. در زمان انقلاب با شرکت در تظاهرات ها و بعد از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي با عضويت در بسيج مسجد الهادي به فعاليت اجتماعي خويش تداوم بخشيد. پس از پايان دوره راهنمايي بي تاب جهاد في سبيل الله گرديد. و داوطلبانه از طرف بسيج به سوي جبهه حق عليه باطل رهسپار گرديد. و دلاورانه و جان برکف به دفاع از شرف و کيان ايران اسلامي پرداخت. در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در سمت تک تير انداز خدمت مي نمود و سرانجام در بيست و دوم اسفند ماه 1363 در حالي که در عمليات بدر شرکت داشت براثر اصابت ترکش به چشم هاي پاکش در منطقه عملياتي جزيره مجنون عاشقانه نداي حق را لبيک گفت و نور پاک وجودش به سرچشمه و زلال نور و حقيقت پيوست. و پيکر پاکش پس از 15 سال به آغوش خانواده بازگشت. مزار پاکش در قطعه 27 بهشت زهرا مي باشد.
گريان ز چه باشم که اندر گذر عشق تصوير شهيدي است که خنديد در آتش
پيام شهيد:نمازهايتان را به جماعت بخوانيد و در راهپيمايي ها شرکت کنيد،هميشه به ياد خدا باشيد و به خانواده شهدا احترام بگذاريد، کارهايتان فقط و فقط براي رضاي خدا باشد و هميشه با ديده معنوي به افراد نگاه کنيد،در بسيج شرکت کنيد که اين بسيج اسلامي باعث پيروزي مي شود که پيروزي خواست خداست.
با سلام خدمت امت شهید پرور